Від рок-альбому до танців народів світу | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Від рок-альбому до танців народів світу
Від рок-альбому до танців народів світу
16 жовтня 2016, неділя
Поширити у Facebook

Ідеться про презентацію їхнього спільного рок-альбому «Двічі народжений», творчий проект Сергія Пілютикова з ансамблем «Рикошет», художнім керівником якого він є, та «Танці народів світу», де Сергій Зажитько виступив як автор авангардних композицій.

Сергій Зажитько


Обидві акції викликали величезну зацікавленість меломанів. У першій було представлено власне рок-альбом і учасників його створення, адже, як стверджують композитори, рок-музика — це завжди колективна творчість. Друга стала імпрезою, що відтворювала уявлення композиторів про стихію й природу танцю як явища — від старовинних зразків до сучасності.

Таке ексклюзивне завдання було поставлене перед авторами, і більшість із них подала спеціально написані для цього концерту твори (шість із десяти — світові прем’єри!). Поряд із уже відомими композиторами — Іваном Тараненком, Сергієм Зажитьком, Іваном Небесним, Оленою Сєровою на сцену вийшли початківці — Адріан Мокану, Сергій Каденко, Микита Шпанько, Дмитро Данов (вихованці НМАУ), як своєрідна відповідь на запитання, що прозвучало під час прес-конференції фестивалю щодо участі у ньому студентської молоді.

Програму побудували як музично-театрально-відео-танцювальне дійство. Тут були й світлові ефекти, і театр тіней (полотно, повішене у кутку сцени, перетворювалося то на екран, на якому показували відеокадри, то на ширму, за котрою відбувалися події), і відеоінсталяції, і видовищні ілюстрації. На якусь мить здалося, що фестиваль «Два дні і дві ночі нової музики в Одесі» раптом завітав до Києва, — у залі витав дух експерименту, епатажу і виклику традиціям. Певною кульмінацією вечора став не заявлений у програмі виступ Сергія Зажитька з оригінальним скетчем, де він усіляко обігрував власне прізвище, у котре демонструючи неабиякий акторський талант. Органічним продовженням стала його ж «Пісня 2» для гобоя, чоловічого квартету й бубна.

Із великим зацікавленням слухачі сприйняли «Пісню без сліз» Івана Тараненка. Як виявилося після концерту, п’єса має підзаголовок «Коломийка для гурту войовничих музик», що підсилювало враження, котре склалося від вельми виразної музики.

Добре прочитувався задум інтернет-звучання «iWaltz» Олени Сєрової.

Ще однією беззаперечною вершиною програми став «Лісовий балет» із музичної фрески в стилі камерної опери «Із життя комах» для камерного ансамблю Івана Небесного. Композитор майстерно відтворив атмосферу, звуки природи, тріпотіння крил, перегуки мешканців лісу, віяння вітру тощо. Можливо, колись який-небудь талановитий хореограф поставить цей балет і народиться новий музично-хореографічний шедевр. При всій беззаперечно новаторській сутності проекту не обійшлося без непорозумінь. На жаль, автори перформансу не надали точної програми, через що слухачі не завжди могли розібратися з авторством опусів. До того ж, не всі композиції були пов’язані із заявленою танцювальною стихією.

Але це у жодному разі не применшує значення і достоїнств акції, яка викликала надзвичайний інтерес публіки, яка ущерть заповнила залу Національної спілки композиторів України, серед якої були помічені і поважні професори Національної музичної академії, доктори наук та численна студентська молодь.


Автор: Ольга Голинська
Фото: СВЯТОСЛАВ КРУТІКОВ
Конкурс (фестиваль): Міжнародний музичний фестиваль "Київ Музик Фест"
Джерело: Газета «День»



Інші:

125 років натхнення, витонченості та мистецтва!
VIVERE MEMENTO!
"Оранта" виконала твори Дмитра Бортнянського з нагоди 200-ліття його упокоєння
Київські солісти з юнацьким завзяттям
Музичний шедевр пролунав у Харкові
Вистава, яка об’єднала митців Києва, Дніпра, Одеси та Харкова
Новий сезон в Одеській філармонії
Новий концертний сезон обласної філармонії розпочався українською класикою
Юлій Цезар і Со у бомбосховищі: про постановку опери Ґеорґа Фридриха Генделя на Зальцбурзькому фестивалі 2025
ТРИ СИМФОНІЇ ГАЙДНА У ФІЛАРМОНІЙНОМУ ЦЕНТРІ: МУЗИКА, ЩО ДАРУЄ СВІТЛО
Перса юної Джульєтти та Ромео-акробат: одеська Музкомедія поновила легендарну рок-оперу
“Слава Україні!” підхопили 250 тисяч глядачів: одеські музиканти ВМС підкорили фестиваль в Едінбурзі
У Чернівцях відродили оперу «Креонт», яка 250 років вважалася втраченою
Хто ми, ким були і ким ще можемо стати…
У Харкові вперше в Україні зазвучали п'ять органів одночасно: як це було
"Тут буде сад": як у театрі "Нафта" створили танцювальну виставу, для якої актори брали уроки із жестової мови
Прем’єра фільму «Сірник у копиці сіна» (Match in a Haystack)
У Києві презентували український аналог complete works – повний цикл камерних симфоній Євгена Станковича
Новий погляд на «Травіату»
"Тигролови" у Нью-Йорку: на Бродвеї пройшли драматичні читання українського мюзиклу
Враження про відкриття «Схід Опера Фест – 2025»
Органна зала у полоні мрій, марень й казкових образів
Повернення опери після 300 років забуття
Куточок Італії у… Харкові
Концерт-перформанс «Я люблю тебе» ( Je t’aime)
ПІДСУМКИ 27-Ї «МЕЛЬПОМЕНИ ТАВРІЇ»
Фантастичне Чарівнолісся
Івано-Франківська філармонія розпочала 86-й концертний сезон
Голос епохи у рок-опері: Київська опера відкрила новий сезон виставою «Патріот»
"Оксамитовий сезон" в Одеській опері: як завершився Х Міжнародний фестиваль мистецтв
«Харків Опера» офіційно відкрила свій 150-й театральний сезон
Запорізька філармонія поєднала в Grand Concert'і зал і сцену
Міфи і сучасність "Готелю Метаморфозис": Зальцбурзький фестиваль 2025
Відбулась урочиста прем’єра фільму «Медовий місяць»
«Летючий голландець» - концертна версія
Прем'єра перформансу "Війна. Обличчя. Монологи"
Ми-Є! Музика української Незалежності
Мелодії Турку і Львова. У Фінляндії прозвучали твори українських композиторів
У Мукачеві виступили військовий оркестр «Едельвейс» та струнний ансамбль «Дивертисмент»
"Ковток нормальності у важкі часи": в Одесі відбувся фестиваль "Два дні і дві ночі нової музики"
      © 2008-2025 Music-review Ukraine