У Львівській національній музичній академії ім. М. Лисенка відбувся курс барокового виконавства | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
У Львівській національній музичній академії ім. М. Лисенка відбувся курс барокового виконавства
У Львівській національній музичній академії ім. М. Лисенка відбувся курс барокового виконавства
4 квітня 2015, субота
Поширити у Facebook

З 28 березня по 3 квітня 2015 р. у Львівській національній музичній академії ім. М. Лисенка відбувся курс барокового виконавства, який для викладачів і студентів академії провів проф. Марек Топоровский (Варшава/Катовіце).


Марек Топоровский – лауреат міжнародних конкурсів, як клавесиніст, органіст, камерний виконавець і диригент спеціалізується переважно в ораторійній музиці, дослідник-науковець, проректор Музичної академії в м. Катовіце, викладач клавесина та інтерпретації давньої музики в цій академії; засновник і керівник провідних польських ансамблів барокової музики – оркестру “Concerto Polacco” і камерного хору “Sine Nomine”.

У Львівській національній музичній академії ім. М. Лисенка відбувся курс барокового виконавства


В курсі підготовки ораторійного репертуару взяли участь вокального, диригентського та оркестрового факультетів. По закінченні курсу, в четвер 2 квітня о 19.30 год. в Великому залі ЛНМА ім. М. Лисенка відбувся концерт за участю учасників курсу.

У відповідності до християнського календаря (Страсний тиждень в християн західного обряду) для виконання було обрано ораторію “Der Tod Jesu” (“Смерть Христа”) німецького композитора Карла Гайнріха Ґрауна (1703/4-1759) – твір, який виконувався в німецьких землях протягом Страсного тижня, коли пасіони Й. С. Баха ще не були віднайдені чи не настільки відомими. Склад виконавців ораторії “Der Tod Jesu” включає трьох солістів, чотириголосий хор, камерний оркестр і інструменти групи basso continuo.

Крім новоствореного оркестру (зі спеціалізацією в бароковій музиці) в концерті виступили Анастасія Арбузова (сопрано), Петро Швайковський (тенор), Юрій Ґадзецький (баритон), диригував Марек Топоровский. Учасники концерту продемонстрували високий рівень виконавства, тонко відтворювали особливості барокової артикуляції, яскраво передали широку емоційну палітру музики. Успіх концерту став безпосереднім наслідком великої і кропіткої праці керівника курсу. Це не лише успіх керівника курсу і його учасників, але і помітна подія нашого концертного життя, оскільки в цьому концерті відбулася українська прем’єра (!) визначного твору європейського бароко.

Наступною подією курсу стала лекція з інтерпритації клавірної музики Й. С. Баха, що відбулася в п’ятницю 3 квітня о 15.00 год. в аудиторії № 39. Аналіз запропонованих студентами творів, пропозиції М. Топоровского до їх інтепретації, засновані на його глибокому знанні барокових трактатів і великій виконавський практиці, переросли у тригодинний виклад, протягом якого далеко не всі бажаючі встигли отримати відповіді на свої запитання.

Ректорат ЛНМА ім. М. Лисенка висловив подяку проф. М. Топорвскому за його велику працю і висловив надію на подальшу співпрацю з академією, на організацію наступних курсів для викладачів і студентів академії в галузі історично поінформованого виконавства.

У Львівській національній музичній академії ім. М. Лисенка відбувся курс барокового виконавства



Концертний зал: Великий зал Львівської національної музичної академії ім. М. В. Лисенка
Навчальний заклад: Львівська національна музична академія ім. М. В. Лисенка
Джерело: Львівська національна музична академія ім. М. В. Лисенка



Інші:

125 років натхнення, витонченості та мистецтва!
VIVERE MEMENTO!
"Оранта" виконала твори Дмитра Бортнянського з нагоди 200-ліття його упокоєння
Київські солісти з юнацьким завзяттям
Музичний шедевр пролунав у Харкові
Вистава, яка об’єднала митців Києва, Дніпра, Одеси та Харкова
Новий сезон в Одеській філармонії
Новий концертний сезон обласної філармонії розпочався українською класикою
Юлій Цезар і Со у бомбосховищі: про постановку опери Ґеорґа Фридриха Генделя на Зальцбурзькому фестивалі 2025
ТРИ СИМФОНІЇ ГАЙДНА У ФІЛАРМОНІЙНОМУ ЦЕНТРІ: МУЗИКА, ЩО ДАРУЄ СВІТЛО
Перса юної Джульєтти та Ромео-акробат: одеська Музкомедія поновила легендарну рок-оперу
“Слава Україні!” підхопили 250 тисяч глядачів: одеські музиканти ВМС підкорили фестиваль в Едінбурзі
У Чернівцях відродили оперу «Креонт», яка 250 років вважалася втраченою
Хто ми, ким були і ким ще можемо стати…
У Харкові вперше в Україні зазвучали п'ять органів одночасно: як це було
"Тут буде сад": як у театрі "Нафта" створили танцювальну виставу, для якої актори брали уроки із жестової мови
Прем’єра фільму «Сірник у копиці сіна» (Match in a Haystack)
У Києві презентували український аналог complete works – повний цикл камерних симфоній Євгена Станковича
Новий погляд на «Травіату»
"Тигролови" у Нью-Йорку: на Бродвеї пройшли драматичні читання українського мюзиклу
Враження про відкриття «Схід Опера Фест – 2025»
Органна зала у полоні мрій, марень й казкових образів
Повернення опери після 300 років забуття
Куточок Італії у… Харкові
Концерт-перформанс «Я люблю тебе» ( Je t’aime)
ПІДСУМКИ 27-Ї «МЕЛЬПОМЕНИ ТАВРІЇ»
Фантастичне Чарівнолісся
Івано-Франківська філармонія розпочала 86-й концертний сезон
Голос епохи у рок-опері: Київська опера відкрила новий сезон виставою «Патріот»
"Оксамитовий сезон" в Одеській опері: як завершився Х Міжнародний фестиваль мистецтв
«Харків Опера» офіційно відкрила свій 150-й театральний сезон
Запорізька філармонія поєднала в Grand Concert'і зал і сцену
Міфи і сучасність "Готелю Метаморфозис": Зальцбурзький фестиваль 2025
Відбулась урочиста прем’єра фільму «Медовий місяць»
«Летючий голландець» - концертна версія
Прем'єра перформансу "Війна. Обличчя. Монологи"
Ми-Є! Музика української Незалежності
Мелодії Турку і Львова. У Фінляндії прозвучали твори українських композиторів
У Мукачеві виступили військовий оркестр «Едельвейс» та струнний ансамбль «Дивертисмент»
"Ковток нормальності у важкі часи": в Одесі відбувся фестиваль "Два дні і дві ночі нової музики"
      © 2008-2025 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
213.jpg